Buletin PROSTEC Versi Mini!


         Pada 16hb dan 20hb November yang lalu, PROSTEC telah menerbitkan dua lagi isu terbaru bagi Buletin PROSTEC, iaitu Isu 8 dan Isu 9. Namun, Buletin PROSTEC isu terbaru ini mempunyai sedikit kelainan berbanding isu-isu sebelumnya. 
         Nak tahu apa? Kelainan yang terdapat dalam Buletin PROSTEC isu terbaru ini dapat dilihat melalui SAIZnya, kalau dahulu Buletin PROSTEC Isu 1 pernah diterbitkan dalam saiz A3, kemudian isu seterusnya diterbitkan pula dalam saiz A4 dan bagi isu yang terbaru ini pula, (Isu 8 dan 9) Buletin PROSTEC telah diterbitkan dalam saiz A4 tetapi versi mini (A4 dilipat menjadi dua bahagian). Kami membuat sedikit kelainan pada Buletin PROSTEC isu terbaru ini sebagai kaedah terbaru dalam penghasilan buletin kami, kami  juga mentakrifkan Buletin PROSTEC versi mini sebagai portable bulletin kerana saiznya yang kecil dan mudah dibawa ke mana-mana sahaja.
          Buletin PROSTEC isu terbaru ini juga kami muatkan pelbagai info-info yang terkini dan menarik khas untuk para pembaca. Nantikan Buletin PROSTEC Isu 10 yang akan diterbitkan tidak lama lagi. 
Salam Satu Untuk Semua

"INFORMASI INTELEKTUAL INSPIRASI MINDA"


  rexx