Buletin PROSTEC / Minggu Disiplin / 'Secret Penpal'


         Pada minggu yang lalu, PROSTEC telah menerbitkan 3 isu Buletin PROSTEC yang terbaru iaitu, ISU 5 (edisi tebal) yang diterbitkan pada  9 November, ISU 6 yang diterbitkan pada 11 November dan ISU 7 yang telah diterbitkan pada 13 November yang lalu.
         Buletin PROSTEC bagi isu-isu yang terbaru akan diterbitkan dalam masa yang terdekat ini, dapatkan Buletin PROSTEC isu yang seterusnya untuk info-info dan maklumat yang menarik.


        PROSTEC juga telah membuat satu program yang dinamakan Minggu Disiplin atau juga dikenali sebagai Minggu Bisu. Program ini dikendalikan oleh EXCO Disiplin PROSTEC sendiri dan telah bermula pada hari Ahad yang lalu selama 2 minggu.
       Minggu Disiplin ini merupakan program di mana ahli-ahli PROSTEC diarahkan untuk menjaga tingkah laku & sikap mereka selama 2 minggu untuk melatih mereka mendisiplinkan diri di samping melakukan tanggungjawab mereka sendiri. Dalam program ini, setiap ahli PROSTEC diberikan 100 asset penuh untuk permulaan. Ahli-ahli yang melanggar peraturan program atau melakukan kesalahan akan ditolak/dipotong asset mereka mengikut jenis kesalahan yang ditetapkan.  Manakala, ahli-ahli yang membuat kebaikan akan ditambah asset mereka.
       Di samping itu, PROSTEC juga telah mengadakan program yang dinamakan ‘Secret Penpal’. Aktiviti ini mewujudkan hubungan dua hala antara penjaga dan yang dijaga. Dalam aktiviti ini juga, setiap ahli akan dijaga oleh seorang ahli yang tidak diketahui identitinya. Pada masa yang sama, ahli yang menjaga sama sekali tidak dibenarkan untuk memberitahu atau memaklumkan kepada sesiapa nama ahli yang dijaganya. Objektif aktiviti ini adalah untuk mengeratkan silaturahim dan rasa kekeluargaan dalam kalangan ahli PROSTEC.

rexx