PENGAMBILAN AHLI BARU PROSTEC (OKT 2009)


          
           PROSTEC telah membuka sesi temuduga bagi pengambilan ahli baru pada 26 Oktober 2009 yang lalu. Tempoh sesi temuduga ini bermula pada 26 Oktober 2009 hingga bulan November 2009, bermula pada pukul 9 pagi hingga 5 petang.
           Sesi temuduga ini mempunyai tiga tapisan. Tapisan pertama akan diadili oleh ahli-ahli PROSTEC sendiri, tapisan kedua diadili oleh ahli Majlis Tertinggi PROSTEC, dan bagi tapisan ketiga pula akan diadili oleh Penasihat PROSTEC sendiri. Lokasi sesi temuduga ini bertempat di Pusat Temuduga PROSTEC, Kolej Masterskill KK. Sesi temuduga ini terbuka khususnya bagi pelajar Kolej Masterskill KK sahaja.
          PROSTEC ingin memberi peluang khususnya kepada pelajar Kolej Masterskill KK, yang ingin mendalami ilmu komputer dan teknologi. Pelbagai aktiviti yang menarik turut dianjurkan oleh PROSTEC. Inilah peluang anda untuk mempelajari sesuatu yang baru.
         Bagi sesiapa yang berminat ingin menjadi ahli PROSTEC, sila datang ke Pusat Temuduga PROSTEC pada waktu dan masa yang ditetapkan. Rujuk pada iklan yang telah ditampalkan atau hubungi mana-mana ahli PROSTEC.

rexx

No comments:

Post a Comment